Jak být pánem digitální inovace svého podniku

Home / blog / Jak být pánem digitální inovace svého podniku
Jak být pánem digitální inovace svého podniku

Představme si situaci, že jste dozráli do fáze, kdy víte, že potřebujete inovovat svoji firmu nebo organizaci pomocí digitálních technologií. Zároveň tušíte, že oblast software není vaše parketa a čeká vás „dobrodružná“ cesta.

Kdyby šlo o cestu ve smyslu zahraniční dovolené, ani na vteřinu byste neváhali a pojistili si řešení případných potíží u některé z pojišťoven. Protože by šlo o zdraví. Zaplatili byste si za to, že někdo vytvořil infrastrukturu pomoci a navíc má kapacitu ji poskytovat přesně v momentě, kdy ji budete potřebovat.

Digitalizace nebo zavádění software je vlastně podobné dobrodružství , kde jde také o zdraví. Většinou o to psychické. A také jde o poměrně drahý špás, který navíc může vaše lidi vytížit nad rámec jejich úvazků a způsobit bezesné noci klíčových zaměstnanců zodpovědných za rozjetí nového softwarového řešení a zapojení ostatních uživatelů. Výsledkem může být pokles efektivity práce, frustrace a narůstající náklady. Proč se tedy nezamyslet nad tím, kde získat odbornou oporu a předcházet potížím?

Obchodník versus nezávislý expert
V zásadě se můžete orientovat dvěma směry a ani nezáleží na tom, jestli máte svého „ajťáka“ či nikoliv. Buď své potřeby začnete konzultovat s dodavatelskou firmou nebo s IT expertem.  A v čem je rozdíl?

Motivace
IT expert může být vaší oporou od přípravy celé akce až po koučování uživatelů na samotném závěru. Získá si důvěru celého vašeho týmu. Zatímco dodavatelská firma vyšle obchodníka, který je motivovaný jen jednou věcí – prodat vám služby svých lidí, kterým věří, že nakonec vaše přání naplní. To je celé.

Je-li vašim cílem zavést nový účetní software, pak je situace poměrně jednoduchá – stačí vygooglit dodavatele účetního software, nechat si zaslat nabídky a vybrat si jednu z nich. Hledáte-li podporu trochu složitějších činností vaší organizace, výhodnější bude dočasně zaměstnat externího specialistu.

„Myslím si, že jste se měl na zakázce jako nějaký dozor a prostředník mezi zadavatelem a zpracovatelem podílet v průběhu celého období trvání zakázky. Jako někdo, kdo rozumí našim požadavkům (popř. je dále rozvíjí) a dokáže je sdělit a vysvětlit programátorům, resp. zpracovateli zakázky.“, Mgr. Eva Stodolová, klientka

A jakou významnou přidanou hodnotou získáte?

100% focus na vaše potřeby

V první fázi s expertem „utřepete“ své představy a myšlenky do smysluplného záměru a procesního návrhu finálního řešení. Namodelujete si cílový stav, kterého chcete dosáhnout v kontextu vašich potřeb.

Zjistíte, co všechno akce bude obnášet

V kontextu současných tržních a technologických možností vám expert orámuje projekt, abyste věděli, co všechno se bude muset na té dobrodružné cestě udát, jak dlouho ji budete absolvovat a za kolik peněz.

Projekt, který zvládnete

Může se stát, že vaše představa o náročnosti celé akce byla diametrálně odlišná od toho, co si můžete dovolit. Expert vám nyní může nabídnout alternativní řešení a probrat s vámi všechna jeho úskalí a výhody. Na konci „dne“ bude upřesněný inovativní záměr, který bude realizovatelný v místě a čase.

„Nejvíce oceňuji Vaši schopnost empatie, laskavý přístup, vytrvalost a umění komunikace na obě strany (zadavatel-zpracovatel).“, dodává paní Eva.

Přijďte nezávazně konzultovat svoji situaci osobně u dobré kávy nebo online. Schůzku si domluvíte na milan.jindacek@gisconsulting.cz.

REGISTRACE

[ufbl form_id=“1″]

×
Geoinformační tipy!

Jak se vyvarovat nepříjemnostem při práci s mapami?

Přečtěte si náš praktický manuál.

Po zadání Vaší e-mailové adresy Vám zašleme odkaz.

Form couldn't be found for id 1

×