Soukromý a veřejný sektor

Home / blog / Soukromý a veřejný sektor
Soukromý a veřejný sektor

Firmy a veřejné instituce poptávají časově omezenou expertní pomoc s projekty, které počítají s nasazením informačních technologií. Motivací těchto klientů je potřeba jistoty zvládnutého projektu a naplnění záměru.

O čem to bývá

  • Rozvinutí myšlenky mého klienta do podoby záměru projektu a jeho škálování.
  • Nachystání věcné stránky výběrového řízení na dodavatele.
  • Koordinace vývoje a implementace.
  • Kontrola kvality kupovaného software.
  • Řešení krizových situací s dodavateli aplikací.

Zodpovědnost

Před výběrem firmy, která vám vyvine aplikace na zakázku, je potřeba správně definovat záměr projektu a znát jeho rámcovou náročnost. Tady se šetří čas a peníze do budoucna.

Má zodpovědnost spočívá v definici požadavků na aplikaci nebo informační systém tak, aby klientovi skutečně pomohl zrychlit procesy, zpřesnit je nebo případně zlevnit. Jedná se o dialog, během kterého mapujeme původní procesy a navrhujeme ty optimální, které budou aplikacemi podporovány.

Před vypsáním výběrového řízení víme, o jak velký projekt / zakázku se jedná a je tedy možné záměr upravit dle možností a přání klienta a na akci se řádně nachystat (termínově, kapacitami, finančně). Při škálování projektu mám jeho cíle neustále na zřeteli.

Před uzavřením smlouvy na dodání software se účastním setkání s dodavateli, abych rozpoznal jejich silné a slabé stránky a napomohl k výběru toho pravého. Dodavatelům chystám podklady, spolupracuji na upřesnění zadání a plánuji práci, aby projekt proběhl „v čase a kvalitě“.

Pokud se dodavatel klienta dostal do potíží a nestíhí nebo neplní dohodu, je na čase krizové jednání. To má svá specifika a má být založené na (obnovené) motivaci obou stran dotáhnout věci do zdárného konce.

REGISTRACE

[ufbl form_id=“1″]

×
Geoinformační tipy!

Jak se vyvarovat nepříjemnostem při práci s mapami?

Přečtěte si náš praktický manuál.

Po zadání Vaší e-mailové adresy Vám zašleme odkaz.

Form couldn't be found for id 1

×